Assalamualaikum..

Terima kasih kerana sudi melawat blog saya ni. Saya terpanggil untuk create blog ni semasa dalam pantang melahirkan anak yang ke 3. Tujuan utama saya adalah untuk berkongsi dengan rakan-rakan dan kenalan produk yang telah saya gunakan dalam proses confinement ni.

Salah satu produk yang telah saya kenalpasti keberkesanan adalah 4 steps trimmer shape.

Produk ni saya beli lama dah. Dari tahun 2010 lagi sebelum mengandung. Tetapi endah tak endah jer penggunaan nyer. Lepas bersalin ni saya telah menggunakan nyer setiap hari dah hasil nyer amat baik.

Dalam masa 1 minggu saya telah berjaya mengurangkan lilitan pinggan dari 38 kepada 36 inci.

Dan dalam masa 2 minggu saya telah berjaya pakai zip stage yang ke 2..

Berat saya juga telah berjaya diturunkan dari 79 kg (berat selepas melahirkan) kepada 75 kg dalam masa 2 minggu.

Saya hanya menggunakan produk ini pada malam hari sahaja dari jam 8pm hingga 8am.

Ini kerana pada siang hari saya menggunakan bengkung yang dibeli khas dari pakej set bersalin Amway.

Kepada kengkawan yang ingin mengempiskan perut dah kelihatan fit... boleh lah membuat tempahan melalui sms 016-3596598 atau email salbiahabdullah@gmail.com

TQ

0 comments:

Post a Comment